St. Augustinuskerk glas-in-lood H.Geest

Beatitudes
A. Pärt

Zaterdag 4 mei 2024   aanvang 20.45 uur

De kerk is vanaf 19.30 uur open voor het volgen van de Nationale Herdenking op de Dam op groot scherm.
Toegang: € 10 inclusief een herdenkingskaars en programmaboekje.

St. Augustinuskerk

Amstelveenseweg 965, 1081 JG Amsterdam-Buitenveldert

Kaarten verkrijgbaar bij de ingang en tot 1 mei te reserveren via 4meiherdenkingsconcert@gmail.com.
Na afloop wordt gecollecteerd, de opbrengst komt ten goede aan de kinderen in Oekraïne via "Save the Children".

Op zaterdag 4 mei – dodenherdenking - geeft Latijns Parochie Koor ‘Cantemus Dominum’ voor de 10e keer het prachtige, sfeervolle en indrukwekkende Herdenkingsconcert in de St Augustinuskerk, Amstelveenseweg 965, Amsterdam Buitenveldert.

Het thema van dit concert is dit jaar:

‘Kinderen van de rekening’, Kinderen in oorlogstijd.

Tijdens het herdenkingsconcert wordt klassieke koormuziek afgewisseld met persoonlijke ervaringsverhalen van kinderen in Nederland, Oekraïne en Syrië; verhalen die gaan over angst, verdriet en overlevingsinstinct, over geloof, hoop en liefde van kinderen in een oorlogssituatie.
Na afloop van het concert wordt gecollecteerd voor kinderen in Oekraïne; de gehele opbrengst wordt gedoneerd via www.savethechildren.nl

Kaarten à € 10,- per stuk zijn tot 1 mei te reserveren via 4meiherdenkingsconcert@gmail.com
Ook zijn de kaarten op 4 mei verkrijgbaar bij de ingang van de kerk.

U bent van harte welkom.

4 en 5 mei committee Amsterdam
De Augustinuskerk in de kleuren van Oekraïne