Algemene gegevens

Telefax: 020 - 661 39 87
Email: paraug@xs4all.nl

Secretariaat

Het secretariaat van de pastorie is bereikbaar op maandag, woensdag, donderdag en vrijdag morgen van 9.30 - 12.30. Dinsdag is het secretariaat in de middag bereikbaar van half 2 tot half 5. Het telefoonnummer is 020-6460683. U kunt het secretariaat ook per email bereiken. Klik dan hier. De redactie van de website bereikt u ook met met deze link.

Bereikbaarheid

De parochie is uitstekend bereikbaar. Op het terrein zijn een achttal parkeerplaatsen ingericht voor minder-validen. Per openbaar vervoer Voor de deur, halte Kalfjeslaan stoppen zowel bussen van het GVB als van Connexxion. Vanuit richting Amsterdam en vanuit Amstelveen (Oude Dorp en Plein 1960) kunt u de kerk gemakkelijk bereiken. De lijnen 166 (GVB) en 170, 172 en 147 (Connexion) zetten u voor de deur af.

Autovervoerdienst

Voor parochianen die slecht ter been zijn en moeilijk van het openbaar vervoer gebruik kunnen maken, bestaat de mogelijkheid om door een mede-parochiaan met zijn auto zondags naar de kerk gehaald en gebracht te worden. Wilt u hiervan gebruik maken, dan kunt u contact opnemen met het secretariaat: 020-6460683.

kaart

Hieronder is een plattegrond met de positie van onze parochiekerk.
Komt U met de auto, gelieve deze buiten het kerkplein te parkeren. Dit om mensen, die slecht ter been zijn, en auto's van de vervoerdienst bij de kerkdeur te laten.